scherm

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

scherm

Bericht door Johnnyboy »

ik heb een vraag ik heb al een aantal maanden een nieuw breedbeeld flatpanel sscherm nu is mijn vraag waarmee kan ik dat het beste schoonmaken .
Gewoon met een natte doek of heb je ook speciale sschoonmaakmiddelen ervoor .
En mag je hem aanraken als hij uit staat en mag je hem aanraken als hij aan staat ja of nee .
Ik weet het niet kan iemand mij wat meer uitleggen over zo'n scherm AUB alvast bedankt .
Groeten Johnnyboy
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: scherm

Bericht door Jan_Kol »

Voor het schoonmaken van computers en beeldschermen, zowel TFT als CRT als andere typen, bestaat de wereld aan volstrekt overbodige schoonmaakmiddelen.

Een heel zachte doek, die licht vochtig is gemaakt met water, is nog steeds de beste oplossing en nog goedkoop ook. Ik pas dit al jaren toe en het werkt voortreffelijk.

Schoonmaken zou je b.v. kunnen uitstellen door het scherm zelf niet aan te raken en er dus geen vingerafdrukken op te zetten, want de zuren van je huidvet schijnen niet erg op prijs te worden gesteld door beeldschermen van elke soort. Wie bij mij met zijn vingers in de buurt van een beeldscherm komt om het te gaan aanraken krijgt een (echte, niet figuurlijke) fikse tik op de vingers. Mijn beeldschermen zijn om naar te kijken, niet om aan te raken.

Jan
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: scherm

Bericht door lsc2000 »

Jan_Kol schreef:Voor het schoonmaken van computers en beeldschermen, zowel TFT als CRT als andere typen, bestaat de wereld aan volstrekt overbodige schoonmaakmiddelen.

Een heel zachte doek, die licht vochtig is gemaakt met water, is nog steeds de beste oplossing en nog goedkoop ook. Ik pas dit al jaren toe en het werkt voortreffelijk.

Schoonmaken zou je b.v. kunnen uitstellen door het scherm zelf niet aan te raken en er dus geen vingerafdrukken op te zetten, want de zuren van je huidvet schijnen niet erg op prijs te worden gesteld door beeldschermen van elke soort. Wie bij mij met zijn vingers in de buurt van een beeldscherm komt om het te gaan aanraken krijgt een (echte, niet figuurlijke) fikse tik op de vingers. Mijn beeldschermen zijn om naar te kijken, niet om aan te raken.

Jan
Ha die Jan,
Als ik het goed heb gelezen heeft hij (Johnnyboy) een sscherm die mag je met een schuurspons of schuurpapier toch schoonmaken en/of agressieve middelen zoals gootsteen-ontstopper, bleek, zoutzuur :?: :lol: :lol: :lol:













Als ie dit maat laat :!: :!: :!: :!: :!:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: scherm

Bericht door MandersOnline »

Geen agressieve middelen en heel licht vochtige doek.... en ja een zacht want alles wat ruw kan zijn kan enkel de boel beschadigen...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie