Mop: Nieuwe speler van Feyenoord

Hier kun je je voorstellen of leuke gesprekken beginnen.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Mop: Nieuwe speler van Feyenoord

Bericht door MandersOnline »

Bert van Marwijk stuurt de Feyenoord-scouts de hele wereld over om uit te kijken naar een opvolger voor Pierre van Hooijdonk. Eentje die Feyenoord eindelijk weer eens aan de landstitel kan helpen. Een van de scouts informeert van Marwijk dat er in Irak een heel getalenteerd spelertje rondloopt. Marwijk vliegt naar Irak, raakt onder de indruk van het ventje en regelt zijn overgang naar Feyenoord.

Twee weken later staat Feyenoord in eigen huis met 4-0 achter tegen Utrecht en er staan nog maar 20 minuten op de klok. Van Marwijk knikt naar het Irakeesje en brengt hem in.

Het ventje is een regelrechte sensatie en scoort 5 keer! De fans zijn verrukt, de clubleiding is lyrisch en de sportpers prijst de nieuwe ster de hemel in.

Als 'ie eindelijk van het veld is, rent 'ie naar de telefoon om zijn moeder te vertellen over zijn eerste optreden bij Feyenoord.

"Hoi mam, raad eens?", zegt hij. "Ik mocht vandaag 20 minuten spelen, we stonden met 4-0 achter, ik scoorde 5 keer en we wonnen. Iedereen hier houdt van me: de fans, de spelers, de media..."

"Fantastisch", zegt moeder. "Ik zal je over onze dag vertellen. Je vader is op straat neergeschoten, je zus en ik zijn verkracht en mishandeld en je broer heeft zich aangesloten bij een bende straatrovers. Terwijl jij het zo naar je zin had!"

De jonge voetballer is erg geschrokken. "Ja, wat moet ik zeggen, mam?
"Het spijt me..."

"Het spijt me? Het spijt me?", zegt zijn moeder. "Het is verdomme jouw schuld dat we naar Rotterdam zijn verhuisd!"
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie