ten einde raad

Hier kun je je voorstellen of leuke gesprekken beginnen.

Moderator: MandersOnline

Gesloten
petje
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 sep 2003, 17:26

ten einde raad

Bericht door petje »

Hallo, ik ben ten einde raad. Ik heb een andere comp gekocht en de kast was niet goed. Nu heb ik alles over gezet in een nieuwe kast. Tegelijkertijd wilde ik 2 HD bij plaatsen. Nu is het probleem dat mijn comp niets meer doet als hij opgestart is.Hij start dus wel op maar dan slaan mijn toetsen bord en muis vast. Ik heb op aanwijzingen van Pieter al van alles geprobeerd schijven erin/eruit. branden dvdrom erin/eruit. Master/slave
gewisseld. Niets helpt. Ik ben dus ten einde raad. Ik hoop dat er iemand in de buurt van Purmerend woont die mij een handje wil helpen en er even naar wil kijken. Ik ben ook bereid de comp voor even bij je af te geven evt, zodat er rustig naar gekeken kan worden.
Want ik weet het niet meer.
ToTo©
Beginner
Beginner
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 14:25

Bericht door ToTo© »

Had dus mooi met die PC terug gegaan naar de winkel waar die gekocht is. je hebt namelijk garantie.
Deze is NU niet meer geldig, omdat je zelf hebt zitten klooien.
Erg dom.
petje
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 sep 2003, 17:26

Bericht door petje »

Commentaar geven is erg makkelijk en "erg dom''
Ik heb de computer namelijk niet in de winkel gekocht maar 2e hands privé. En hij deed het dat ik hem kocht. Alleen het probleem is dat ik niet tevreden was met de kast en het dus over wilde gaan zetten.
Ik weet niet wat hier "dom'' aan is.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Kort gezegd het is geen Nieuwe PC, dus zit er geen garantie op, maar als er iemand is die kan helpen graag.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
petje
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 sep 2003, 17:26

Bericht door petje »

Daar komt het wel op neer. Ik dacht nl dat dit forum was om elkaar te helpen, niet om elkaar voor dom uit te maken.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Nu is de boodschap duidelijk en wil ik er verder geen gezeur over hebben dan alleen een reactie van iemand die kan helpen, een hele discussie er over is al gevoerd op: viewtopic.php?t=1501
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Daride
Beginner
Beginner
Berichten: 68
Lid geworden op: za 07 aug 2004, 15:39
Locatie: Venray
Contacteer:

Bericht door Daride »

volgens mij reageert je moederbord gewoon niet meer, wat MISSCHIEN helpt is het kleine batterijtje (zelfde batterij als in je horloge) uit je moederbord halen (doe dit HEEL voorzichtig) en start je compje dan op zonder de batterij,als het goed is krijg je bios gereset...even w8ten tot die is opgestart afsluiten batterij er weer in en klaar is kees...helpt dit niet dan weet ik nog 5andere mogelijkheden :)

Veel succes
As finishting tough god created...me ^^
petje
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 sep 2003, 17:26

Bericht door petje »

bedankt voor de reactie maar ik heb van de week maar een nieuw moederbord gekocht en nu doet hij het weer.
dus hier kan een slotje op.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

heel mooi.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gesloten