hallo mensen ik heb een kennis die een website heeft maar het rare is dat als je hem bekykt met internet explorer 7 hem wel kan zien en met internet explorer 8 niet hebben jullie misschien een idee hoe dat komt ?
hy draaid op vista en de web site zelf is wel zichtbaar maar aan de zykant zyn de knoppen niet zichtbaar wie weet een oplossing? het gaat om deze site en de knoppen moeten links aan de zykant op de rode strepen staan http://www.zonneweer.nl/
aan de plugins dacht ik ook heb toen de flash player geinstaleerd en dat hielp niet daar na de shockwave player en ook niks
ik heb ook de combiliteit modus geprobeerd maar zonder sucses want ik draai ook op ie 8 en ik zie ze ook niet maar hy heeft hem gemaakt met het progie van vista zelf
vreemd want ik heb daar echt al van alles geprobeerd maar niks zelfs de combiliteit modus aan gezet maar niks maar ik denk dat ik vanmiddag wel een antwoord op je vraag heb hoor
nou ik heb een reaktie van hem en het is inderdaad met office gedaan Maar de site is gemaakt met microsoft office Publisher 2007. En op de site gezet met een FTP programma. ik hoop dat jullie daar wat aan hebben ?
Probleem is vaak de grote hoeveelheid onzin code die gebruikt word in Office Applicaties die de ellende willen veroorzaken, tip is dan om in iedergeval Java bij te werken.