Kant en klaar

Wegens vele vragen over phpBB en over het forum hoe ik dat opgezet heb hier een rubriekje, maar ook voor het bouwen van je website.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Jippii
Beginner
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 29 mei 2005, 22:19

Kant en klaar

Bericht door Jippii »

Beste Manders,

Zou je me misschien kunnen helpen aan een kant en klare phpBB forum met goede mods? Ik ben zelf namelijk niet zo thuis in mods toevoegen in een forum.. Uploaden dat lukt me wel allemaal.

Bij voorbaat dank,
Jippii
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Goede Morgen Meneer Brein.....

Ik kan dat zeker, maar aangezien je mij aanschrijft met een of andere bedreiging heb ik een hoop centjes nodig om de rechtzaak van je te kunnen bekostigen en vervolgens die boete die ik moet dokken volgens jou mail.

Nog wat anders, wil je serieus over komen bij iemand dien je zeker niet een mail te sturen met als Reply adres: auteursrecht@mailinator.com
Nou weet ik dat dat zo een fake mailadres is die wel mail ontvangt, maar die verder nooit bij jou aan komt, lekker handig.

Nog wat anders Misschien kan je op school wel even een PC vinden met spellingscontrole zodat je een foutloos mailtje kan sturen.

kwa of is het qua en over de rest van je Grammaticale fouten zal ik het maar niet hebben.

Nou fijne dag nog slaaplekker en kom hier NOOIT, maar dan ook NOOIT meer terug, want als er iemand respectloos is ben jij dat wel en je bent nog ziek in je harses ook dat je nog na zo een mail durft langs te komen om mij lastig te vallen voor een forum.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
boxer2
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 298
Lid geworden op: do 21 okt 2004, 15:59

Bericht door boxer2 »

hier zakt je broek bij af zeg,moet niet gekker worden.ppffff
Errare humanum est.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja ik had iets anders.....
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie