kan geen verbinding krijgen met mijn laptop.

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
cinnamonman
Beginner
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 20:08
Locatie: haarlem

kan geen verbinding krijgen met mijn laptop.

Bericht door cinnamonman »

hallo,

ik heb sinds kort een acer laptop met Vista erop.nu heb ik ook nog op drie etages een pc staan die draadloos verbinding maken met een draadloze router.dit is de sitecom 54G.nu kan ik met mijn laptop deze sitecom router niet vinden.ik had laatst iemand op visite en die kon ook geen verbinding krijgen met mijn sitecom router.endit terwijl op alle etages de drie pc's prima verbinding hebben.kunt u mij zeggen wat ik hieraan kan doen?

bij voorbaat dank voor uw antwoord: cinnamonman
gewoon een aardige gozer die van muziek en sport houd
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: kan geen verbinding krijgen met mijn laptop.

Bericht door MandersOnline »

Probleem ligt hem in mogelijk in de signaal sterkte en of de vloeren van gewapend beton gemaakt zijn...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: kan geen verbinding krijgen met mijn laptop.

Bericht door lsc2000 »

cinnamonman schreef:hallo,

ik heb sinds kort een acer laptop met Vista erop.nu heb ik ook nog op drie etages een pc staan die draadloos verbinding maken met een draadloze router.dit is de sitecom 54G.nu kan ik met mijn laptop deze sitecom router niet vinden.ik had laatst iemand op visite en die kon ook geen verbinding krijgen met mijn sitecom router.endit terwijl op alle etages de drie pc's prima verbinding hebben.kunt u mij zeggen wat ik hieraan kan doen?

bij voorbaat dank voor uw antwoord: cinnamonman
Maakt je draadloos netwerkkaart wel verbinding, anders moet je deze inschakelen van de laptop.
Verder kan je dan zoeken naar meerde verbindingen weergeven en dan je keuze maken.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
cinnamonman
Beginner
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 20:08
Locatie: haarlem

Re: kan geen verbinding krijgen met mijn laptop.

Bericht door cinnamonman »

hallo,

bedankt voor uw antwoord.de laptop staat meestal op de tafel een meter ef drie van de router af.hij hoeft enkel het signaal door een deur af te geven dus dat valt wel mee dacht ik.verder vind mijn laptop een stuk of acht andere routers(ik denk van de buren of zo)maar daar kan ik niks mee.de verbinding is heel slecht dus dat schiet niet op.alleen mijn router geeft hij niet in het lijstje

groetjes: cinnamonman
gewoon een aardige gozer die van muziek en sport houd
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: kan geen verbinding krijgen met mijn laptop.

Bericht door lsc2000 »

cinnamonman schreef:hallo,

bedankt voor uw antwoord.de laptop staat meestal op de tafel een meter ef drie van de router af.hij hoeft enkel het signaal door een deur af te geven dus dat valt wel mee dacht ik.verder vind mijn laptop een stuk of acht andere routers(ik denk van de buren of zo)maar daar kan ik niks mee.de verbinding is heel slecht dus dat schiet niet op.alleen mijn router geeft hij niet in het lijstje

groetjes: cinnamonman
De mogelijkheid bestaat dus dat je router als onzichtbaar staat ingesteld, moet je maar eens controleren op de andere pc`s of deze wel zichtbaar is met een naam of nummer.
Als je dat weet kan je er meer mee denk ik.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Plaats reactie