Spel branden op DVD

Over programma's om CD's te branden en meer.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Spel branden op DVD

Bericht door Klaas »

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het branden van een spel die vele MB's groot is, het gaat om Call of Duty Word at War.

Ik heb deze ISO uit gepakt met winrar, maar nu komt het, hoe brand ik dit spel op DVD?, want Nero zegt dat het te groot is, en dat is ook te zien, maar Nero vraagt ook of ik het met OverBurn wil doen!.

Wie heeft voor mij een tip zodat ik het op DVD kan branden.

Alvast bedankt,

Groeten Klaas
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Re: Spel branden op DVD

Bericht door sunny »

Hoe groot is het spel dan :?:
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Re: Spel branden op DVD

Bericht door Klaas »

Ruim 7 GB
snoflico
Beginner
Beginner
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 28 sep 2008, 9:02

Re: Spel branden op DVD

Bericht door snoflico »

Hoi Klaas

Ik had laatst ook dit probleem. Indien je brander een dubbel layer dvd kan branden kan je daarvoor kiezen. Mijn dvd kan het ook maar iedere keer mislukt dit brandproces. Maar dat terzijde.

Ik heb 't als volgt opgelost:
Je kan het proggie daemon tools installeren en daarmee het spel laden en daarna installeren. Daemon tools is een virtuele cd speler.
Ik neem aan dat je het spel in rar bestanden hebt binnen gehaald? De rar bestanden kan je dan altijd als data branden om te bewaren (verdelen over 2 dvd's). Je kan ze daarna dan altijd weer naar je pc kopiëren.

Indien iemand nog een andere oplossing heeft hoor ik dit uiteraard ook graag.

Groetjes van Snoflico
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Re: Spel branden op DVD

Bericht door Klaas »

Nou het spel is exact 7.472.939.008 groot en het is een ISO - file.

Ik had het inderdaad met Deamon tools geïnstalleerd, maar als ik het spel wil spelen dat vraag hij om de DVD.
Dit spel had ik toen weer verwijderd.

Toen had ik het spel nogmaals uitgepakt met winrar, en zag de setup staan, dus nogmaals geprobeerd, maar ook hier vroeg hij om de DVD als ik spel wou spelen.

Dus vandaar mijn vraag of het op DVD gebrand kon worden, ik weet niet of ik een duallayer heb, want ik heb een externe brander aan mijn laptop aangesloten.

Is het te achterhalen wat de brander kan?

Ik vraag mij af hoe men dat met een originele DVD doet vanaf de fabriek, of word het e.e.a. dusdanig gecomprest dat het er op kan?

Of zijn er schijfjes in de handel die groter zijn als de reguliere DVD's?

Groet Klaas
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Re: Spel branden op DVD

Bericht door sunny »

Klaas schreef:Nou het spel is exact 7.472.939.008 groot en het is een ISO - file.

Ik had het inderdaad met Deamon tools geïnstalleerd, maar als ik het spel wil spelen dat vraag hij om de DVD.
Dit spel had ik toen weer verwijderd.

Toen had ik het spel nogmaals uitgepakt met winrar, en zag de setup staan, dus nogmaals geprobeerd, maar ook hier vroeg hij om de DVD als ik spel wou spelen.

Dus vandaar mijn vraag of het op DVD gebrand kon worden, ik weet niet of ik een duallayer heb, want ik heb een externe brander aan mijn laptop aangesloten.

Is het te achterhalen wat de brander kan?

Ik vraag mij af hoe men dat met een originele DVD doet vanaf de fabriek, of word het e.e.a. dusdanig gecomprest dat het er op kan?

Of zijn er schijfjes in de handel die groter zijn als de reguliere DVD's?

Groet Klaas

Met een duallayer zou het moeten gaan
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Re: Spel branden op DVD

Bericht door Klaas »

Hallo sunny,

Dat soort schijfjes zullen wel duurder zijn neem ik aan, maar snapt Nero het ook?, want dat is mijn enigste brandprogramma.

Gr. Klaas
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Re: Spel branden op DVD

Bericht door sunny »

Ja die schijfjes zijn behoorlijk duur :o en met nero ultra edition 6.3 zou het moeten gaan, je moet natuurlijk wel een dual layer brander hebben ;)
Plaats reactie