Nero 7 uninstall

Over programma's om CD's te branden en meer.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
guidootje
Beginner
Beginner
Berichten: 63
Lid geworden op: do 19 aug 2004, 12:42

Nero 7 uninstall

Bericht door guidootje »

Hoi,

ik heb niets anders dan probs met Nero op de laptop en wil deze eraf zwieren. Ik had deze er al eens afgezwierd maar dan blijven sommige dingen hangen en gaat een nieuwe installatie van Nero nogal moeilijk.

Vooraleer ik deze eraf wil zwieren heb ik 2 vraagjes :

1. Welke uninstaller moet ik gebruiken buiten "youruninstaller" (slechte ervaring met dit programma ? Tegen mij zeiden ze via CCcleaner.
2. Welk programma brandt perfect audio cd's via mp3 zonder ze om te zetten naar wav ? Met Nero krijg ik soms haperingen en moet ze daarom altijd eerst naar wav omzetten.

Vooraleer ik domme dingen doe vertrouw ik natuurlijk altijd op jullie deskundige hulp
:wink: waarvoor mijn ultieme grote dank.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ik heb enkel positieve ervaringen met Nero, moet wel zeggen Audio moet je niet op Full Speed branden.

Verder is Your Uninstaller Pro een van de toch wel betere programma's, ccleaner is meen ik meer voor andere doeleinden schoon te vegen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Ccleaner heeft ook een uninstall functie maar die is volgens mij volledig vergelijkbaar met die van Windows (Configuratiescherm > Software). Alleen kun je nadien met Ccleaner het register nog wat extra opruimen.

Hoofdfunctie van Ccleaner is je sporen van Internetgebruik wissen (Cookies, Temp bestanden e.d.).
Ik maak dagelijks gebruik van Ccleaner maar dan om mijn internetsporen te wissen. Ook gebruik ik Ccleaner altijd voordat ik ga internetbankieren en ook direct erna; dat geeft mij een wat veiliger gevoel.

Over Your Uninstaller Pro weet ik niets, maar wat ik op hun website zie doet mij er aan denken het eens te proberen als ik weer eens een lastig te verwijderen programma tegenkom.

Jan
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

Maar goed dat ik dit weet Jan, nou weet ik hoe het nu komt dat ik zo slecht het internet op kom.
Ja hebt het internet gewist pffffffffff tot aan Zwolle lukte het me nog maar alles daar boven, had je dat niet ff eerder kunnen vertellen?
:lol: :lol: :lol:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Plaats reactie