nero vision Expres 3 SE

Over programma's om CD's te branden en meer.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

nero vision Express 3 SE

Bericht door anja »

Hallo, ik heb een vraagje over het branden van een avi...het is me dus gelukt dat te branden, maar weet iemand hoe ik de achtergrond van expres kan uitzetten? elke keer krijg ik een achtergrond die je kan instellen via een menu, heb al gezocht of ik die kan uitzetten.Maar kon het niet vinden.als ik me avi heb omgezet naar dvd dan heb ik in het begin van de film eerst een achtergrondje van de nero expres, maar ik wil gewoon de achtergrond van de dvd erop hebben! ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, want ik vind het altijd moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. groetjes anja.
startel
Beginner
Beginner
Berichten: 57
Lid geworden op: za 04 dec 2004, 12:09

Bericht door startel »

anja als je avi alleen wilt omzetten dan kan je beter VSO divxtodvd gebruiken doet trouwens ook gelijk chapters verdelen

kijk hier maar even http://www.vso-software.fr/download.htm
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Dank je wel voor je antwoordt, zal er gelijk even op kijken...maar ik moet je zeggen dat het met nero vision ook heel goed is gelukt...en heb ook heel goed beeld...alleen in het begin heb ik z'n rare achtergrond van nero..dat vind ik jammer.gr anja.
startel
Beginner
Beginner
Berichten: 57
Lid geworden op: za 04 dec 2004, 12:09

Bericht door startel »

ik heb ook altijd met nero vision gewerkt maar ik vond dat titelblad ook k*t maar daarmee niet meer gelukkig
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

is het dan geen moeilijk progr...want zo goed ben ik er nu ook weer niet in.gr anja.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

ik heb het bekeken, het oogd volgens kleine screenshots vrij simpel dus wel begrijpelijk voor jou...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Dank je Pieter!
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

was ik weer even...het is inderdaad niet moeilijk, maar wat ik alleen niet begrijp is...ik krijg me ondertitel er niet bij meegenomen, ik gebruik bij de ondertitels ffdshow...met nero expres lukte me dat wel...hoe kan dat nou dat het vso niet lukt? gr anja.
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Kan het wezen dat je daar een codecpack voor nodig hebt? ik las zoiets! zo ja, waar kan ik die halen? en moet ik die dan in het programma dvixtodvd zetten?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Zoveel kaas heb ik er niet van gegeten, maar misschien dat het wel kan in samenwerking met een ander programma op die site helaas moet je dat wel kopen
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie