branden met de wizard cd branden

Over programma's om CD's te branden en meer.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
maitre
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 159
Lid geworden op: do 21 aug 2003, 12:14
Locatie: tilburg

branden met de wizard cd branden

Bericht door maitre »

Hoi Pieter ik heb een vraag. Als ik wil copieren door iets aan te klikken met de rechtermuisknop kopiëren naar dvd-rw station( i ) dan zet de wizard cd branden het klaar om op cd te zetten en dan doe je aangeven op cd zetten. Dat gebeurt dan ook maar je ziet niks staan als je de cd opent. Als je het opnieuw wilt doen geeft hij aan de cd is niet leeg. Dit heeft hij nadat ik hem leeg heb moeten gooien. Gebruik de zelfde cd' s als altijd. Werk met XP home en als ik brand met cd creator doet hij het wel dus zal het niet aan de brander liggen. Ook is dvd station ( h) niet meer te zien in het rijtje van kopiëren naar............. Heel vreemd en vervelend als je snel ff iets op cd wilt zetten. Weet jij waar het aan zou kunnen liggen. Groetjes
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Nou het stukje brand programma wat je gebruikt voor Windows CD branden is een van dezelfde als die van Easy cd creator denk dat ze elkaar een beetje in de weg lopen...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
maitre
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 159
Lid geworden op: do 21 aug 2003, 12:14
Locatie: tilburg

Bericht door maitre »

ik heb cd creator verwijderd en toen geprobeerd en dan doet hij het ook niet. het is dus echt met rechter knop kopiëren naar dat hij het niet doet kunnen er ergens instellingen verkeerd staan ?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

geen idee, meen het laatst ook al eerder te hebben gehoord dat die functie na het installeren van SP2 niet echt meer goed werkt
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie