Groot probleem denk aan een virus of zo

Over Virusscanners, Virussen, Wormen, Trojans, Firewall's en meer.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Davyatcall
Beginner
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: do 24 mei 2007, 21:01
Locatie: België

Groot probleem denk aan een virus of zo

Bericht door Davyatcall »

Heb hier een kleine Amilo mini 3520, werkte perfect ma eerst begon er constant een internet tabblad open te gaan zonder dit gevraagd te hebben, vervolgens werkt de dubbelklik nie meer zols het hoort. (BV D-klik ik op deze computer op het bureaublad komen de eigenschappen naar boven waar je voor deze normaal de rechtsklik moet toepassen. Zelfs snelkoppelingen hebben hetzelfde probleem, dubbelklik en je hebt de eigenschappen. Volgend symptoom toetsenbord valt uit en werkt enkel na de batterij te hebben uitgehaald voor 1min en dan werkt deze voor amper 20sec en lap weeral weg. Dacht ik doe een volledige reinstall probleem geraak nie in de bios daar ik daarvoor het toetsenbord nodig heb om de boot sequensie aan te passen, pff nu weet ik het ook nie meer wat te doen hoor, misschien kent iemand het probleem en is het simpel op te lossen, hoe dan ook alle hulp is welkom

Thanks

Davy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Groot probleem denk aan een virus of zo

Bericht door MandersOnline »

als je denkt aan een virus doe dan eens een Online scan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Groot probleem denk aan een virus of zo

Bericht door Timelord »

Als je muistoetsen omgedraaid zijn dan lijkt mij het meest logische dat je in het configuratiescherm even bij de muisinstellingen kijkt.

Als je batterijtoetsenbord het niet goed doet, hang er dan even een normaal toetsenbord aan. Zo weet je of het aan het toetsenbord ligt of niet.

Als je je pc opnieuw opstart en je toetsenbord doet het niet, dan ligt het aan je toetsenbord.
Plaats reactie